Vi driver mer enn 250 kundeløsninger i vår egen sky. Våre kunder setter spesielt stor pris på en høy oppetid, effektiv support og en feilfri skalering når trafikken peaker. Når det gjelder personlige opplysninger er de tilfredse med at alle servere er i Danmark.

Vi bruker ISAE 3402 reviderte datasentre, ISO27001/2 som en referanseramme, miljøet er DDoS-beskyttet og vi overvåker ytelsen 24/7-365.

SLA både på maskin- og programvare

Vi har garanterte responstider både på maskin- og programvare. Våre oppetider gjelder derfor for hele din løsning, og ikke bare for jernet.

Høy oppetid og full redundans

Vi klarer en oppetiden på minst 99,9 % takket være full redundans på alle nivåer, slik at feil i maskinvare aldri er et problem, og selvsagt også takket være vårt nære samarbeid med våre utviklere og våre systemadministratorer. I tillegg streber vi alltid etter å ha fem ganger så stor kapasitet som den gjennomsnittlige belastningen i løpet av dagen, slik at ingen drukner i sin egen suksess.

Alle løsninger er live på både stage og produksjon, slik at nye funksjoner kan testes i driftsmiljøet

Kontinuerlige oppdateringer og modifisert backup

Hos oss sitter systemadministratorer og utviklere skulder ved skulder, noe som selvsagt er en stor fordel dersom et problem skulle oppstå i systemene. Teamet sørger for kontinuerlige oppdateringer av programvarer og tjenester (og tjenesten er obligatorisk for alle). Backup er selvsagt modifisert – og heldigvis har vi aldri på alvor fått bruk for den.

Døgnvakt 24/7/365

Vår automatiserte overvåking sikrer at vår døgnvakt oppdager feil umiddelbart når de oppstår, og garanterer en påbegynt feilløsning innen 180 minutter uansett tidspunkt og årstid – men så langt har vi ikke opplevd dette enda.

Sterk support døgnet rundt

Til slutt vil vi nevne vår support som har scoret toppoeng i vår tilfredshetsundersøkelser. På dagtid er vårt supportsenter bemannet på kontoret, og når de går hjem tar vakttelefonen over. (Vakten har selvsagt også backup.)