Blogg

Slik bruker du mobilkanalen optimalt

Laust Jørgensen forteller om smarttelefoner og apps hos Peytz & Co
Din målgruppe + mobil = ?
sss bilde
kategorier Morgeninspiration, Mobil

Din organisasjon ønsker å publisere interessant og relevant innhold på mobil. Hvordan bruker dere denne kanalen optimalt? Hva skal til for å sikre de resultatene dere ønsker dere?

Dere tenker i de rette baner: bruken av mobil er fremdeles i kraftig vekst, og det er ikke uvanlig at over halvparten av besøk kommer fra mobil og tablets. Vi vet også at brorparten av verdens nyhetsbrev åpnes på mobil. 

Benytt denne muligheten til å finne ut av hvordan dere best posisjonerer dere mobilt, og få en fyldig gjennomgang av fordeler og ulemper med de forskjellige typer apps, dedikerte mobilsider og responsive sites - og alle de andre mulighetene for å treffe din målgruppe på mobil og tablet.

Du møter

Peytz & Co’s designsjef Laust Jørgensen gjennomgår mulighetene som finnes - krydret med eksempler på både vellykkede og dårlige mobile løsninger.

Innovasjonsdirektør Jens Poder viser en prosess som leder deg frem til den riktige strategien for din mobile tilstedeværelse.

Du lærer

  • Syv forskjellige måter å presentere innhold mobilt


  • Fordeler og ulemper ved alle syv


  • Hvordan din organisasjon velger hvilken metode som passer best


Du er nok

  • Kommunikasjonsansvarlig


  • Markedsføringsansvarlig


  • Beslutningstaker


  • ...eller en digital potet


Praktisk

Det hele skjer hos Peytz & Co, Skippergata 26, 0154 Oslo

Vi begynner presis kl 8.30 - og slutter presis kl 10.30

Det er gratis og altså den 5/5 2015
 

Begrenset plass

Maks 35 deltakere. Meld deg på nå

Vil du vite mer?

Copenhagen
jps bilde
Innovasjonsdirektør, partner
+45 7220 0110 (Arbeide)
+45 2172 8882 (Mobil)
Copenhagen
ljs bilde
COO, Partner
+45 7220 0101 (Arbeide)
+45 2972 2961 (Mobil)

Kategorier